Adománygyűjtés HALADÓ képzés

Miért van szükség adományszervezés képzésre?
A szervezetek életében egyre fontosabb szerepet tölt be az adománygyűjtés, a pályázati forrásokon kívüli bevételek mértékének növelése. A pályázati források csökkennek, a nagyobb szervezetekre szabott Európai Uniós pályázati rendszerek sok kisebb szervezet számára elérhetetlenek, így minden eddiginél nagyobb szükség van újabb források mozgósítására.


Kiknek ajánljuk a haladó képzést?
Elsősorban civil szervezetekhez kötődő munkatársaknak, önkénteseknek, segítőknek, akik járatosak az adománygyűjtésben, de úgy érzik, hogy az eddig elért eredmény kevés. Akik szeretnének több eszközt, lehetőséget megismerni, szeretnék feldolgozni az eddigi kampányok, akciók tapasztalatait, és ezekre építve egy szinttel feljebb lépni. Akik úgy gondolják, hogy egy ideje egy helyben mozognak az adománygyűjtő kampányokban, ugyanazokat a támogatókat tudják megszólítani, de szeretnének már ebből a körből kilépni, új lendületet venni, új támogatókat bevonzani, új forrásokat és lehetőségeket kiaknázni.


Milyen eredmény várható a képzés végére?
A képzés végére a résztvevők áttekintik az eddigi adománygyűjtő kampányaikat, azok erősségeit és gyengeségeit, valamint segítségünkkel feltérképezik a továbblépés lehetőségeit, új ötletekkel gazdagodnak. Képessé válnak a megújulásra, a jelenlegi adománygyűjtési rendszereikből, szokásaikból való kilépésre, vagy továbblépésre.

Milyen témakörökkel foglalkozunk a képzésen
- Új célcsoportok, támogatók felkutatása
- Kreatív adománygyűjtési technikák megismerése
- Ismertség és elismertség növelése
- Adománygyűjtési stratégia kialakítása, vagy újragondolása, fejlesztése (a jelentkezők igényeitől függően)


A képzés időtartama
2 egymást követő nap (2x8 óra)

A képzés indulásának ideje
A képzést minimum 12 fő jelentkezése esetén indítjuk, a csoporttal előre egyeztetett időpontban. A jelentkezéseket mindaddig fenntartjuk, amíg a szükséges minimális létszám be nem telt.


A képzés díja
A képzés díja bruttó 36.000 Ft/fő
Ez tartalmazza a tréning díját, a képzési anyagot elektronikus formában, az ebédet, valamint a szünetekben felszolgált kávét, teát, üdítőt aprósüteményt, gyümölcsöt. Amennyiben szállás igény van, annak megszervezésében tudunk segíteni!

Kedvezmények 
Szervezz be új résztvevőket! Minden általad beszervezett résztvevőért 5% kedvezményt kapsz! Amennyiben egy jelentkező, a jelentkezési lapján általa beszervezett résztvevőt is feltüntet és az a résztvevő jelentkezik és befizeti a képzési díjat, akkor 5% kedvezményt adunk, minden  beszervezett résztvevőért!
Amennyiben a jelentkezésedet követően találsz új résztvevőt, akkor emailon tudod Őt regisztráltatni, mint beszervezett jelentkezőt! Küldj emailt a következő címre:  inspiracio.egyesulet@gmail.com

Pénzvisszafizetési garancia
Tudjuk, hogy sok képzéssel találkozhattok ma a piacon, és azzal is tisztában vagyunk, hogy jól át kell gondolni, hogy ezek közül melyiket választjátok. Trénereink tapasztalatai, illetve a kapott visszajelzések alapján biztosak vagyunk abban, hogy aki részt vesz a képzésünkön, nem fog benne csalódni. Erre személyes garanciát is vállalunk! De ha a képzési alkalom után mégis úgy érzed, hogy elégedetlen vagy a minőséggel, nem azt kaptad, amit ígértünk, és ezt a személyes egyeztetés során érdemben is megindoklod, az adott alkalom díját 100%-ban visszautaljuk Neked, így nem vállalsz kockázatot. Mi bízunk a munkánk minőségében, bízz bennünk Te is!


Trénerek


További kérdések és a jelentkezés módja
Az inspiracio.egyesulet@gmail.com email címen a képzéssel kapcsolatos kérdésekre készséggel válaszolunk írásban, illetve ha megadja elérhetőségét, munkatársunk visszahívja. 



Jelentkezéshez kérlek töltsd ki a
JELENTKEZÉSI LAPOT
(kattintással megnyitható)


Köszönjük jelentkezésed!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.