Miért van szükség adományszervezés képzésre?
A szervezetek életében egyre fontosabb szerepet tölt be az adománygyűjtés, a pályázati forrásokon kívüli bevételek mértékének növelése. A pályázati források csökkennek, a nagyobb szervezetekre szabott Európai Uniós pályázati rendszerek sok kisebb szervezet számára elérhetetlenek, így minden eddiginél nagyobb szükség van újabb források mozgósítására.
Kiknek ajánljuk a képzést?
Milyen témakörökkel foglalkozunk a képzésen?
A szervezetek életében egyre fontosabb szerepet tölt be az adománygyűjtés, a pályázati forrásokon kívüli bevételek mértékének növelése. A pályázati források csökkennek, a nagyobb szervezetekre szabott Európai Uniós pályázati rendszerek sok kisebb szervezet számára elérhetetlenek, így minden eddiginél nagyobb szükség van újabb források mozgósítására.
Elsősorban civil szervezetekhez kötődő munkatársaknak, tagoknak, önkénteseknek, segítőknek, akik érdeklődnek az adománygyűjtés iránt, illetve a képzésen megszerzett tudásukat szeretnék az adott szervezetnél a forrásteremtés során felhasználni, akik szeretnének az alapoktól indulni, mert vagy nem végeztek még adománygyűjtő tevékenységet, vagy még a kezdeti próbálkozásoknál tartanak kevés eredménnyel.
Milyen eredmény várható a képzés végére?
A képzés végére a résztvevők átlátják az adományszervezés folyamatát, megismerik a sikeres adománygyűjtő kampány tervezésének és lebonyolításának lépéseit. Képessé válnak a célcsoportok meghatározására, a kampány során közvetítendő üzenetek megfogalmazására.Milyen eredmény várható a képzés végére?
Milyen témakörökkel foglalkozunk a képzésen?
- Bizalomépítés
- Ismertség és elismertség növelése
- Adományszervezési stratégia alapjai
Mit jelent, miért fontos?
Milyen lépésekből áll?
Hogyan hozzunk létre egy adományszerzési stratégiát a szervezetben?
Hogy tudjuk sikeresen megvalósítani a stratégia lépéseit?
Milyen eszközöket célszerű használni?
- Adománygyűjtő kampányok szervezése és lebonyolítása
Célcsoport meghatározás
Kommunikáció módjának és eszközeinek meghatározása
Milyen lépésekből áll?
Hogyan hozzunk létre egy adományszerzési stratégiát a szervezetben?
Hogy tudjuk sikeresen megvalósítani a stratégia lépéseit?
Milyen eszközöket célszerű használni?
- Adománygyűjtő kampányok szervezése és lebonyolítása
Célcsoport meghatározás
Kommunikáció módjának és eszközeinek meghatározása
Üzenetek megfogalmazása (kik vagyunk mi, mire kérünk, miért támogassanak bennünket, stb.)
A képzés időtartama
A képzés időtartama
2 egymást követő nap (2x8 óra)
A képzés indulásának ideje
A képzést minimum 12 fő jelentkezése esetén indítjuk, a csoporttal előre egyeztetett időpontban. A jelentkezéseket mindaddig fenntartjuk, amíg a szükséges minimális létszám be nem telt.
A képzés helyszínei
A képzéseket igény szerint az ország bármely területén megszervezzük, ahol kellő számú jelentkező van.
A képzést minimum 12 fő jelentkezése esetén indítjuk, a csoporttal előre egyeztetett időpontban. A jelentkezéseket mindaddig fenntartjuk, amíg a szükséges minimális létszám be nem telt.
A képzés helyszínei
A képzéseket igény szerint az ország bármely területén megszervezzük, ahol kellő számú jelentkező van.
A képzés díja
A képzés díja bruttó 36.000 Ft/fő
Ez tartalmazza a tréning díját, a képzési anyagot elektronikus formában, az ebédet, valamint a szünetekben felszolgált kávét, teát, üdítőt aprósüteményt, gyümölcsöt. Amennyiben szállás igény van, annak megszervezésében tudunk segíteni!
Ez tartalmazza a tréning díját, a képzési anyagot elektronikus formában, az ebédet, valamint a szünetekben felszolgált kávét, teát, üdítőt aprósüteményt, gyümölcsöt. Amennyiben szállás igény van, annak megszervezésében tudunk segíteni!
Kedvezmények
Szervezz be új résztvevőket! Minden általad beszervezett résztvevőért
5% kedvezményt kapsz! Amennyiben egy jelentkező, a jelentkezési lapján
általa beszervezett résztvevőt is feltüntet és az a résztvevő
jelentkezik és befizeti a képzési díjat, akkor 5% kedvezményt adunk,
minden beszervezett résztvevőért!
Amennyiben a jelentkezésedet követően találsz új résztvevőt, akkor emailon tudod Őt regisztráltatni, mint beszervezett jelentkezőt! Küldj emailt a következő címre: inspiracio.egyesulet@gmail.com
Amennyiben a jelentkezésedet követően találsz új résztvevőt, akkor emailon tudod Őt regisztráltatni, mint beszervezett jelentkezőt! Küldj emailt a következő címre: inspiracio.egyesulet@gmail.com
Pénzvisszafizetési garancia
Tudjuk, hogy sok képzéssel találkozhattok ma a piacon, és azzal is tisztában vagyunk, hogy jól át kell gondolni, hogy ezek közül melyiket választjátok. Trénereink tapasztalatai, illetve a kapott visszajelzések alapján biztosak vagyunk abban, hogy aki részt vesz a képzésünkön, nem fog benne csalódni. Erre személyes garanciát is vállalunk! De ha a képzési alkalom után mégis úgy érzed, hogy elégedetlen vagy a minőséggel, nem azt kaptad, amit ígértünk, és ezt a személyes egyeztetés során érdemben is megindoklod, az adott alkalom díját 100%-ban visszautaljuk Neked, így nem vállalsz kockázatot. Mi bízunk a munkánk minőségében, bízz bennünk Te is!
Tudjuk, hogy sok képzéssel találkozhattok ma a piacon, és azzal is tisztában vagyunk, hogy jól át kell gondolni, hogy ezek közül melyiket választjátok. Trénereink tapasztalatai, illetve a kapott visszajelzések alapján biztosak vagyunk abban, hogy aki részt vesz a képzésünkön, nem fog benne csalódni. Erre személyes garanciát is vállalunk! De ha a képzési alkalom után mégis úgy érzed, hogy elégedetlen vagy a minőséggel, nem azt kaptad, amit ígértünk, és ezt a személyes egyeztetés során érdemben is megindoklod, az adott alkalom díját 100%-ban visszautaljuk Neked, így nem vállalsz kockázatot. Mi bízunk a munkánk minőségében, bízz bennünk Te is!
Trénerek
További kérdések és a jelentkezés módja
Az inspiracio.egyesulet@gmail.com email címen a képzéssel kapcsolatos kérdésekre készséggel válaszolunk
írásban, illetve ha megadod elérhetőséged, munkatársunk visszahív.
Jelentkezéshez kérlek töltsd ki a
Köszönjük jelentkezésed!

Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.