Adománygyűjtés ALAPOZÓ képzés

Miért van szükség adományszervezés képzésre?
A szervezetek életében egyre fontosabb szerepet tölt be az adománygyűjtés, a pályázati forrásokon kívüli bevételek mértékének növelése. A pályázati források csökkennek, a nagyobb szervezetekre szabott Európai Uniós pályázati rendszerek sok kisebb szervezet számára elérhetetlenek, így minden eddiginél nagyobb szükség van újabb források mozgósítására.


Kiknek ajánljuk a képzést?
Elsősorban civil szervezetekhez kötődő munkatársaknak, tagoknak, önkénteseknek, segítőknek, akik érdeklődnek az adománygyűjtés iránt, illetve a képzésen megszerzett tudásukat szeretnék az adott szervezetnél a forrásteremtés során felhasználni, akik szeretnének az alapoktól indulni, mert vagy nem végeztek még adománygyűjtő tevékenységet, vagy még a kezdeti próbálkozásoknál tartanak kevés eredménnyel.




Milyen eredmény várható a képzés végére?
A képzés végére a résztvevők átlátják az adományszervezés folyamatát, megismerik a sikeres adománygyűjtő kampány tervezésének és lebonyolításának lépéseit. Képessé válnak a célcsoportok meghatározására, a kampány során közvetítendő üzenetek megfogalmazására.

Milyen témakörökkel foglalkozunk a képzésen?
- Bizalomépítés
- Ismertség és elismertség növelése
- Adományszervezési stratégia alapjai
   Mit jelent, miért fontos?
   Milyen lépésekből áll?
   Hogyan hozzunk létre egy adományszerzési stratégiát a szervezetben?
   Hogy tudjuk sikeresen megvalósítani a stratégia lépéseit?
   Milyen eszközöket célszerű használni?
- Adománygyűjtő kampányok szervezése és lebonyolítása
   Célcsoport meghatározás
   Kommunikáció módjának és eszközeinek meghatározása 
  Üzenetek megfogalmazása (kik vagyunk mi, mire kérünk, miért támogassanak bennünket, stb.)


A képzés időtartama
2 egymást követő nap (2x8 óra)

A képzés indulásának ideje
A képzést minimum 12 fő jelentkezése esetén indítjuk, a csoporttal előre egyeztetett időpontban. A jelentkezéseket mindaddig fenntartjuk, amíg a szükséges minimális létszám be nem telt.

A képzés helyszínei
A képzéseket igény szerint az ország bármely területén megszervezzük, ahol kellő számú jelentkező van.


A képzés díja
A képzés díja bruttó 36.000 Ft/fő
Ez tartalmazza a tréning díját, a képzési anyagot elektronikus formában, az ebédet, valamint a szünetekben felszolgált kávét, teát, üdítőt aprósüteményt, gyümölcsöt. Amennyiben szállás igény van, annak megszervezésében tudunk segíteni!

Kedvezmények 
Szervezz be új résztvevőket! Minden általad beszervezett résztvevőért 5% kedvezményt kapsz! Amennyiben egy jelentkező, a jelentkezési lapján általa beszervezett résztvevőt is feltüntet és az a résztvevő jelentkezik és befizeti a képzési díjat, akkor 5% kedvezményt adunk, minden  beszervezett résztvevőért!
Amennyiben a jelentkezésedet követően találsz új résztvevőt, akkor emailon tudod Őt regisztráltatni, mint beszervezett jelentkezőt! Küldj emailt a következő címre:  inspiracio.egyesulet@gmail.com

Pénzvisszafizetési garancia
Tudjuk, hogy sok képzéssel találkozhattok ma a piacon, és azzal is tisztában vagyunk, hogy jól át kell gondolni, hogy ezek közül melyiket választjátok. Trénereink tapasztalatai, illetve a kapott visszajelzések alapján biztosak vagyunk abban, hogy aki részt vesz a képzésünkön, nem fog benne csalódni. Erre személyes garanciát is vállalunk! De ha a képzési alkalom után mégis úgy érzed, hogy elégedetlen vagy a minőséggel, nem azt kaptad, amit ígértünk, és ezt a személyes egyeztetés során érdemben is megindoklod, az adott alkalom díját 100%-ban visszautaljuk Neked, így nem vállalsz kockázatot. Mi bízunk a munkánk minőségében, bízz bennünk Te is!


Trénerek


További kérdések és a jelentkezés módja
Az inspiracio.egyesulet@gmail.com email címen a képzéssel kapcsolatos kérdésekre készséggel válaszolunk írásban, illetve ha megadod elérhetőséged, munkatársunk visszahív. 

Jelentkezéshez kérlek töltsd ki a
 JELENTKEZÉSI LAPOT 
(kattintással megnyitható)


Köszönjük jelentkezésed!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.